20 عامل موثر که تعداد اسپم ها را افزایش می دهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 49
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 73
:: بازدید هفته : 119
:: بازدید ماه : 10721
:: بازدید سال : 49394
:: بازدید کلی : 112893

RSS

Powered By
loxblog.Com

20 عامل موثر که تعداد اسپم ها را افزایش می دهد
جمعه 2 تير 1402 ساعت 14:50 | بازدید : 417 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


20 مورد مفید برای افزایش نرخ اسپم در این مقاله می خواهیم با شما همراه باشیم تا در مورد رتبه بندی هرزنامه ها و دلایل افزایش رتبه با شما همراه باشیم.

امتیاز اسپم چقدر است؟

ممکن است از خود پرسیده باشید که نقاط هرزنامه چیست و افزایش آنها به چه دلیل است.

امتیاز اسپم امتیازی است که گوگل برای وب سایت ها در نظر می گیرد، جالب است بدانید که این عدد توسط گوگل بین 1 تا 5 قابل تشخیص است و میزان بازدید سایت ماز کمی اغراق آمیز و دور از واقعیت است اما تشخیص داده می شود. و متفاوت تنها ابزاری که باید انجام داد، هزارتو کافی است.

امتیازات هرزنامه می تواند به معنای واقعی کلمه برای سایت هایی که از محتوای خوب استفاده نمی کنند یا به روش های مختلف سعی در دستیابی به مخاطبان خود ندارند تغییر کند.

تشخیص سایت شما توسط موتورهای جستجو ارتباط مستقیمی با محتوای سایت شما دارد، به عنوان مثال برای سایت های فروشگاهی و سایت های مبتنی بر محتوا متفاوت است و عناصر شناسایی آن متفاوت است.

بازدیدهای کم و وجود دسته بندی های زیاد و محتوای خالی بازدیدکنندگان را جذب می کند

این یکی از دلایلی است که می خواهید گوگل و بازدیدکنندگان خود را فریب دهید و از تگ ها و متا تگ ها در نتایج جستجو برای نزدیک شدن به نتایج برتر استفاده کنید. برای درک بهتر این موضوع می توانید این مقاله سئو را مطالعه کنید. پست وبلاگ را بخوانید.

2: حذف تعداد کمی از لینک ها و برچسب های داخلی در مقالات

در مقالات مختلف بر اهمیت ساخت تگ ها و لینک های داخلی تاکید کرده ایم، تعداد لینک ها و تگ های بسیار کم یا زیاد توسط گوگل به عنوان یک موقعیت ضعیف داخلی سایت شما در نظر گرفته شده و به مرور زمان صفحات داخلی را برای جذب مخاطب ضعیف می کند. کلمات خود را از نتایج حذف کنید و امتیاز اسپم خود را افزایش دهید.

3: تنوع پایین لینک های ورودی به سایت

تبلیغات خارجی یکی از عواملی است که بر افزایش ترافیک و ارتقای کلمات شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد، اما فراموش نکنید که تنوع لینک های وب سایت شما حتی اگر محدود به چند دامنه باشد بسیار مهم است. و یکی بگیر بسیاری از آنها لینک هایی هستند که تعداد اسپم سایت شما را افزایش می دهند.

4: عنوان مقاله و طول عنوان

سعی کنید تا حد امکان از عناوین مناسب و عناوین کوتاه برای مقالات و برچسب ها استفاده کنید یکی از مواردی که مخاطبان شما را از خواندن مقالات در سایت شما منصرف می کند، عنوان مقالات طولانی است و باعث اسپم شدن سایت شما می شود. همچنین به عنوان موز شناخته می شود

5: تعداد لینک های خارجی خیلی کم یا زیاد است

همانطور که گفتیم، لینک های خارجی برای تبلیغ دهان به دهان و افزایش ترافیک موثر هستند. بدیهی است سایتی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است نباید تعداد زیادی لینک خارجی ثبت شده داشته باشد.

ساخت لینک های خارجی و افزایش تعداد آنها بستگی به فعالیت داخلی وب سایت و طول عمر دامنه دارد، پس یادتان باشد برای شروع ساخت لینک های خارجی و بهینه سازی موقعیت داخلی سایت 1 تا 2 ماه صبر کنید سپس تبلیغات خارجی را شروع کنید و شروع کنید. . تعدادی لینک خارجی ایجاد کنید. از لینک های خارجی زیاد خودداری کنید و به وب سایت خود فرصتی برای افزایش طول عمر خود بدهید. در نظر گرفتن این موضوع از طبقه بندی سایت شما به عنوان هرزنامه جلوگیری می کند.

6: طول آدرس صفحات داخلی سایت

همیشه سعی کنید از URL های کوتاه برای بخش ها و صفحات داخلی استفاده کنید.

7: از دست دادن یک صفحه تماس و نوشتن برای شما

همیشه مجوز لازم برای تماس یا گزارش خطا را برای مخاطب ایجاد کنید، حتی در صفحه 404، منطقه تماس یا ارتباط آنلاین را در نظر بگیرید، یا از مخاطب بخواهید در صورت وجود انتقاد یا پیشنهاد، و پیوند به صفحات دارای آن، آن را برای شما ارسال کند. . منطقه تماس در دسترس آنها قرار دهید و ببینید. این امر تاثیر زیادی در جلب اعتماد و رضایت عموم دارد و باعث می شود گوگل متوجه شود که سایت شما کار می کند و کار می کند.

8: توضیحات متا که خیلی طولانی است و کلمات با کاما زیاد است

در توضیحات متا خود بسیار مراقب باشید. توضیحات متا را در این سایت توضیح داده ایم. توضیحات متا هر مقاله برای جذب بازدید کننده بسیار مفید است و اگر متا توضیحات کوتاهی از مقاله در نظر بگیرید باعث افزایش رتبه مقالات وب سایت می شود. از یک یا دو کلمه استفاده کنید و به صورت نوشتاری و توصیفی تمام کنید. و از کلمات و کاما استفاده کنید.

9: کلمات کلیدی پررنگ و تعداد زیادی لینک تکراری در محتوا.

شاید جالب باشد بدانید که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یا کلمات غیر مرتبط با موضوع مقاله می تواند باعث شود که سایت شما به عنوان اسپم و آسیب پذیر شناخته شود. از آنها دوری کنید و در تولید محتوا و استفاده از کلمات کلیدی بسیار مراقب باشید.

10: استفاده از فونت و ادبیات مناسب

گوگل در گذشته در تجزیه متون فارسی کمی ضعیف بود و فقط کلمات را به شکل واقعی در نتایج جستجو نمایش می داد، اما با به روز رسانی بزرگ اخیر خود، ترجمه دقیقی را برای سایت های فارسی زبان در نظر گرفت و متن فارسی را کاملاً تجزیه کرد. و چک، سعی کنید از ادبیات در محتوای مناسب برای مخاطب خود استفاده کنید و از فونت های خوب در محتوا استفاده کنید. ربات های گوگل در تشخیص و کپی متن ساده مشکلی ندارند و این باعث می شود که صفحه به عنوان اسپم زیادی توسط گوگل در نظر گرفته شود.

11: عدم تعادل بین لینک های هدایت شده به سایت شما

پیوندهای خارجی بخشی از سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی است و استراتژی های مهمی وجود دارد که می توان برای دستیابی به بهره وری زیاد از آنها پیروی کرد. یکی از این استراتژی ها ایجاد لینک برای صفحات و مقالات داخلی وب سایت است. ، علاوه بر متن لنگر که به آن فکر می کنید، به صفحه ای که لینک می کنید به رتبه بندی عالی کمک می کند، بنابراین در نظر داشته باشید که پیوندهای خارجی خود را بین صفحات و دسته ها و محتواهای موجود توزیع کنید. کمک به افزایش ترافیک وب سایت این تعادل به صفحات شما قدرت مورد نیاز را به طور منظم می دهد و از افزایش امتیاز اسپم سایت شما جلوگیری می کند.

12: ایجاد لینک در چین و کره

شاید این عنوان برای شما هم تازگی داشته باشد، اما باید بدانید که سایت های چینی و کره ای به دلیل عدم وجود برنامه های جستجوی مناسب گوگل و فاصله زبان شما با پلتفرم های ایرانی، باعث افزایش قابل توجه امتیاز اسپم سایت می شوند. اکثر سایت های چینی به خصوص لینکی برای ارسال گزارش اسپم برای کاربران فارسی و هندی غیر فعال دارند. تا حد امکان از ایجاد تعداد زیادی لینک در این سایت ها خودداری کنید. لینک سازی در سایت هایی با امتیاز اسپم بالا هیچ اثر بازخورد منفی برای سایت شما ندارد و حتما توجه داشته باشید که سایتی که لینک شما در آن قرار دارد باید در آن گنجانده شود، فعالیت و ترافیک خوبی داشته باشد. به طور کلی وبلاگ ها و سرویس های وبلاگ نویسی دارای امتیاز اسپم بالایی هستند، اما به یاد داشته باشید که وبلاگ ایجاد شده باید دارای فعالیت و محتوای خوبی باشد. لازم به ذکر است که در برخی از وب سایت ها لینک ایجاد می شود. دانشگاه ها و دولت های هند و چین باعث افزایش قابل توجه اسپم ها و حتی جریمه ای برای کلمات شما خواهند شد.

13: عدم تعامل بین سایت و شبکه های اجتماعی موجود در سایت

هر سایتی برای داشتن دید بهتر و افزایش بازدید و بهبود دهان به دهان نیاز به فعالیت مداوم در شبکه های اجتماعی دارد. اگر صفحه ای در یک شبکه اجتماعی دارید، حتما فعالیت آن را به صفحه خود پیوند دهید.

14: استفاده بیش از حد از لینک های خارج از سایت در مطالب و مقالات

همانطور که در مقالات قبلی گفته شد، ساخت لینک از سایت های خارجی رتبه وب سایت شما را بسیار افزایش می دهد، اما فراموش نکنید که تعداد این لینک ها باید کنترل شده و به 1-2 عدد محدود شود.

15: سطح کیفیت لینک های خارجی در مقالات

هنگام لینک دادن به سایر دامنه های مقاله، حتما دامنه های با کیفیت و مرتبط را انتخاب کنید، این دامنه ها مانند: ویکی پدیا، آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت دارای قدرت خوب و مقالات پر مغز هستند. لازم به ذکر است کلمه ای که به این دامنه ها لینک می دهید مرتبط است و قبل از اینکه کلمه را لینک کنید کلمه مورد نظر را در این سایت ها جستجو کنید و اگر مطلبی در این مورد وجود داشت انجام دهید کار باعث تقویت دامنه شما می شود. به عبارت بیشتر و به عنوان هرزنامه شناسایی نمی شود

16: از آمار گوگل آنالیتیکس استفاده نکنید و خطاها را بررسی کنید

اگر قصد دارید یک وب سایت ایجاد کنید، مطمئن شوید که گوگل آنالیتیکس را پس از ایجاد وب سایت نصب کرده اید. این ابزار فعالیت های مداوم در سایت شما را شناسایی می کند و برای گوگل اهمیت ویژه ای دارد.

17: در آدرس صفحه و مقاله از اعداد استفاده نمی شود

از ایجاد اعداد منحصر به فرد در URL های جداگانه خودداری کنید زیرا این کار امتیاز اسپم سایت شما را خیلی سریع افزایش می دهد.

18 نام دامنه را تا حد امکان کوتاه انتخاب کنید و از اعداد استفاده نکنید

19: کلمات سمی را تکرار کنید

از شلوارهای کوتاه، 18 کلمه ای، داروهای خاص، بازی با صحنه های پورن در نام و برچسب دسته ها خودداری کنید و از تکرار در مقالات خودداری کنید.

20: استفاده از پروتکل امن HTTPS ناموفق بود.

این پروتکل برای سایت هایی که نگران اطلاعات مخاطبان خود هستند بسیار ضروری است و عدم استفاده از آن باعث افزایش بسیار زیاد میزان اسپم می شود.

برداشت شده از:  https://blogten.ir/20-spam-score/




|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: